Головна | Мій профіль | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 24.05.2019, 02:50

Чернівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Чернівецької міської ради


Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація для батьків

ЗАХОДИ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ДІТЕЙ НА ВОДІ

   Безпека дітей на воді досягається правильним вибором і обладнанням місць купання, чіткою організацією купання, систематичним проведенням роз'яснювальної роботи серед населення про правила поведінки на воді і дотримання попереджувальних заходів.
    У дитячих оздоровчих установах, розташованих на берегах водойм чи поблизу них, місце для купання вибирається, по змозі, біля похилого піщаного берега, не ближче як за 500 м від причалів, пристаней, гребель та інших гідротехнічних споруд. Швидкість течії не повинна перевищувати 0,2 м/сек.
    На пляжах дитячих оздоровчих закладів місця купання мають бути позначені поплавковою огорожею або парканом, ділянки пляжу, акваторії для купання та навчання плавання дітей до 9 років повинні мати глибини не більше, ніж до рівня грудей дитини, середньої на зріст у певній групі.
    Територія пляжу повинна бути обладнана, мати кабіни для переодягання, тіньові тенти, душові та інше обладнання.
    У місці купання не повинно бути виходу ґрунтових вод із низькою температурою, джерел забруднення води, вирів.

    

На території пляжу дитячого закладу обладнуються стенди із матеріалами щодо попередження нещасних випадків на воді, вивішені "Правила купання", установлений стенд із даними про температуру повітря і води, силу і напрям вітру.
    На території дитячого оздоровчого закладу повинен бути медичний пункт.
    Відкриття пляжу дитячого оздоровчого закладу дозволяється після перевірки його спеціальною комісією, яка створюється рішенням місцевої державної адміністрації з участю регіонального інспектора ДПРСВО.
    Кожний табір або інші дитячі заклади, що розміщені біля водойм, обов'язково повинні мати відомчий сезонний рятувальний пост, який виставляється тією організацією, у віданні якої знаходиться дана оздоровча установа.

    

Відповідальність за безпеку дітей під час купання покладається на дорослого підготовленого керівника групи дітей.
Купання дітей дозволяється тільки групами не більше 12 осіб. За тими дітьми, які купаються, повинно вестись безперервне спостереження черговими вихователями та інструкторами.
    Купання дітей, які не вміють плавати, необхідно проводити окремо від інших дітей. Купання таких дітей організовує і контролює керівник оздоровчого закладу.
    Перед початком купання дітей проводиться така підготовка пляжу:
перевірка дна акваторії пляжу;
межі пляжу, відведеного для купання групи дітей, позначаються вздовж берегової лінії прапорцями або віхами;
на щитах вивішуються рятувальні круги, плавучі кінці із плавучими кулями та інший рятувальний інвентар.
    Після завершення цих заходів групи відводяться на свої ділянки купання, де кожна група інструктується із правил поведінки на воді.
Купання дітей при відсутності рятувальних постів заборонено.
Дітям, які купаються, заборонено пірнати із перил, запливати за знаки лінії запливу, допускати безглузді витівки, подавати сигнали про необхідність допомоги заради жарту. 
    Під час купання дітей на території дитячого пляжу забороняється:
купання і присутність сторонніх осіб; 
катання на човнах і катерах; 
ігри та розваги на воді.
    Для купання дітей під час походів, прогулянок, екскурсій вибирається неглибоке місце з пологим дном, яке не має гострих каменів, водоростей, мулу. Обстеження місця проводиться дорослими, які вміють добре плавати і пірнати, добре знають прийоми рятування та надання першої медичної допомоги потерпілим на воді.

    

Межі купання позначаються буйками, жердинами тощо.
    Купання проводиться під контролем дорослих при додержанні всіх заходів безпеки.
    Купання дітей, які не вміють плавати, під час походів забороняється.
    Після закінчення купального добового терміну адміністрація дитячої установи зобов'язана виділяти патруль (відповідального чергового) для обходу берега водойми та вести контроль кількості дітей в групах.
    Катання дітей на гребних човнах, катерах (моторних човнах) проводиться тільки під керівництвом дорослих. Діти і дорослі повинні бути одягнені в індивідуальні рятувальні засоби (жилет, пояс). ДО керування човном, катером допускаються особи, які мають свідоцтво на право керування плавзасобом.
    При катанні дітей на човнах забороняється:
перевантажувати човен (катер) понад установлену пасажиромісткість (вантажопідйомність);
користуватись човном дітям до 16 років без супроводу дорослих; 
стрибати у воду і купатися із човна (катера);
сидіти на бортах, розгойдувати човен, переходити із місця на місце чи переходити (пересідати) на інший човен (катер).

 

7 березня 2019 року декада відкритих дверей для батьків завершилася звітним концертом учнів школи. Концерт пройшов на одній хвилі, на одному диханні. Діти демонстрували свої вокальні, акторські, хореографічні та гімнастичні таланти. Директор школи Жанна Іванівна Деркач подякувала учителям школи, що прищеплюють дітям любов до прекрасного, дітям, які викладалися «на всі 100», а також батькам – за підтримку.

  

Сьогодні, 6 березня 1-А клас на відкритому уроці здійснив мандрівку до країни Математики. Під час мандрівки учні закріпили вміння додавати і віднімати у межах 50 та обчислювальні навички, розв'язували задачі на знаходження суми, розвивали математичну мову, критичне мислення, пам'ять, увагу, дрібну моторику, пізнавальний інтерес до навчання, аналізували та порівнювали. Урок пройшов в гарній та дружній атмосфері, з почуттям доброзичливості і бажанням допомагати один одному. Урок-подорож провела класовод Тамара Георгіївна Мандрикович

 

 

5 березня в 1-Б класі пройшов урок з математики на тему: «Додавання і віднімання чисел в межах 100». Мета уроку - узагальнити і систематизувати знання з теми "Двоцифрові числа". Закріплювати уміння утворювати числа з допомогою рахівниці, пальчиків, лего, паличок та таблиці розрядів. Вправляти в умінні розв'язувати і записувати задачі. Розвивати швидкість математичних обчислень. Прищеплювати навички організовано та швидко працювати на уроці.  Урок провела класовод Наталія Карлівна Недбайло

 

4 березня в школі відкрито виставку декоративно-ужиткового мистецтва та технічної творчості. Захід проводився в рамках декади відкритих дверей з метою підтримки та розвитку декоративно-ужиткового, образотворчого мистецтва та технічної творчості, залучення учнів до традицій національного мистецтва, розвиток і підтримка талановитих колективів та авторів. 
Роботи виготовлені учнями школи власноруч під керівництвом учителів Юрія Борисовича Журавльова, Аспазії Танасівни Чемерис та Наталії Олександрівни Голобінки.

      

На Буковину прийшов Мерцишор - традиційне свято зустрічі весни. З цієї нагоди люди приколюють один одному на груди "мерцишорчики"- бутоньєрки, маленьку композицію із червоних та білих ниток. Червоний колір символізує кохання, а білий - чистоту та ніжність. Свято Мерцишор у школі провели учні 6-А класу, під керівництвом класного керівника Наталії Ігорівни Скляренко

       

«Це моя рідна школа, мій дім» - під такою назвою 1 березня пройшов урок німецької мови в 4-А класі. Урок провела Аліна Вікторівна Бербека

   

Музика і весна – саме це нам дає силу і наснагу творити, має цілющий ефект. Все пробуджується, оживає і сонячний промінчик ледь торкнувшись землі напише знов симфонію весни... В перший день весни учні 2-А класу провели захід-свято «Мелодії весни». Класовод Оксана Василівна Ковальчук

     

1 березня в 10 класі відбувся відкритий урок з фізики. Тема: «Вологість повітря. Точка роси». Урок провела заступник директора з навчально-виховної роботи учитель фізики Галина Орестівна Ротар

        

 Сьогодні в 2-Б класі пройшов відкритий урок з читання на тему І. Франко «Лисиця і журавель». Урок проводила класовод Корнєєва Людмила Павлівна

   

 

Згідно з запланованими заходами в рамках декади показових уроків та заходів в умовах НУШ в школі 27.02.2019 пройшов урок української мови на тему «Словосполучення. Речення». Тренувальні вправи. Урок провела учитель української мови та літератури Жук Ганна Олексіївна

   

 

У Чернівецькій ЗОШ № 20 розпочато декаду показових уроків та заходів в умовах

Нової української школи.

25.02.2019 пройшли:

- у рамках декади показових уроків та заходів в умовах Нової української школи 25 лютого 2019 року в 6-Б класі пройшов показовий урок з математики - громадський огляд знань з теми «Додавання і віднімання чисел з різними знаками». Урок проводила вчитель Ковальчук Олена Василівна

  

- захід "Подорож у казку"

 інсценізація  казки "Снігова королева", 4-Б клас, класовод Лелик Наталія Михайлівна

         

У зв’язку із введенням карантину в окремих закладах освіти міста Чернівців пропонуємо батькам добірку корисної інформації.

Про відповідальність та обов’язки дітей під час карантину можна дізнатися, перейшовши за посиланням: https://pedpresa.ua/147459-karantyn-u-shkolah-dity-sami-vdoma-vidpovidalnist-i-obov-yazky.html

Що можна запропонувати дитині для організації змістовного дозвілля під час карантину:

1.Читання цікавих книжок.

Для цього можна свикористатися списком літератури, що пропонує школа, а можна його скласти разом з дитиною. Пропонуємо твори,  які можуть зацікавити Ваших  дітей:

В. Нестайко:  «Тореадори…»  (в сучасному перевиданні) та цикл про Лісову школу.

Т. Щербаченко «Як не заблукати в павутині».

В. Рутківський «Джури козака Швайки», «Джури-характерники».

Г. Ткачук «Вечірні крамниці вулиці Волоської».

Люсі-Мод Монтгомері, «Енн із Зелених Дахів», «Енн із Ейвонлі», «Енн із Острова Принца Едворда», «Енн із Шелестких Тополь» та інші.

2. Ведення читацького записника.

Важливо використовувати при цьому творчий підхід: ілюструвати події чи зображувати героїв твору; придумувати власну кінцівку чи змінювати  сюжет …

4. Ведення власного щоденника,

що сприятиме розвитку пам’яті, вмінню чітко, змістовно висловлюватись та рефлексувати.

5. Створення  власного лепбука, книжки.

https://uk.etcetera.media/lepbuk-yak-zrobiti-svoyimi-rukami-i-de-skachati-shabloni.html 

6. Творчі заняття (аплікації, вишивки, виготовлення ляльок-мотанок, вироби з паперу, тканини, глини).

7Колаж бажань з вирізок старих журналів.

  8.Цікаві сайти для розвитку дітей.

http://abetka.ukrlife.org –  дитяча сторінка для маленьких українців: абетки, казки, усмішки, приказки, скоромовки, загадки, лічилки. 

http://kazkar.at.ua –  дитячий сайт: читання слухання улюблених казок. http://kazkar.info/

http://www.soroka-vorona.info – сайт для дітей та батьків:   для виховання та розвитку дітей.

9. Дитячий освітній портал для інтерактивного навчання дітей за допомогою цікавих ігрових завдань та задач:  Вчи.юа https://vchy.com.ua/

10.  Настільні ігри, цікаві задачі, кросвордиінтелектуальні змагання.

11. Ну і звичайно – Ваше безпосереднє спілкування з дитиною.

Поки школярі знаходяться на додаткових канікулах, вони все ж можуть захворіти. Про те, як захистити свою дитину від грипу та ГРВІ дізнайтеся за посиланням:  https://espreso.tv/article/2016/01/19/yak_zakhystyty_dytynu_vid_grypu_pid_chas_karantynu.

  Не хворійте!

Бажаємо  здоров’я Вам і Вашим дітям

Посилання на сторінку, де розміщена дана книга http://haperskaya.at.ua/publ/dlja_batkiv/dlja_batkiv/nastilna_kniga_dlja_batkiv/12-1-0-93

Лоіс Брайденбек, вчителька з Америки з 54 роками досвіду викладання у школі розповіла, на що батькам слід звернути увагу, готуючи дітей до майбутнього.

“Нова українська школа” публікує поради, записані на зустрічі, яку організувала Atlantic School у Києві.

1. Читайте дитині, читайте з дитиною, слухайте, коли вона читає. Хай вона бачить, що ви читаєте.

2. Навчіть дітей бути незалежними, не робіть все за них. Знайдіть інформацію про те, яких навичок потрібно очікувати від дитини певного віку. (Наприклад, коли вона має вміти зав’язувати шнурки).

3. Нещодавні дослідження (опубліковані виданням Business Insider) свідчать, що найуспішнішими стають люди, яких у дитинстві батьки привчили робити щоденні домашні справи, в яких був розклад. Тож давайте дітям роботу по дому.

4. Встановіть правила і будьте послідовними, дотримуйтесь правил і розпорядку дня для дитини.

5. Будьте авторитетними, а не авторитарними. Не кричіть на дітей, не будьте жорсткими.

6. Слухайте дітей, відкладіть геть свої телефони. Вчіться спілкуватися наживо.

7. Інколи батьки кажуть: “Я говорю зі своєю дитиною”. Але вони говорять до неї, а не з нею. Якщо ви маєте спільну розмову, тоді навчаєте дитину, як спілкуватися із суспільством.

8. Ми говоримо, що діти мають свободу вибору, але вони не народжуються зі здатністю робити хороший вибір. Тому наша відповідальність навчити цього. Це не означає відкривати шафу і казати: обирай, що одягнути. Адже дитина може взимку обрати футболку. Дайте натомість вибрати серед трьох речей, які підходять до погоди і місця, в яке йде дитина.

9. Якщо дитина не хоче робити вибір, або їй не подобається те, що їй запропонували, ваше завдання навчити її контролювати емоції. Діти мають розуміти, що емоції, які вони відчувають, справжні. Ми маємо навчити їх називати “злість”, “радість”, “щастя”, контролювати і розпізнавати в інших. А також розуміти, що вони справжні для іншої людини.

10. Сфокусуйтеся на процесі, а не результаті. Діти потребують простору для помилок, бо навчаються. Вони мають навчитися виправляти помилки й бути відповідальними за свій вибір.

11. Двомовність або знання багатьох мов допоможе дитині в майбутньому, бо їй доведеться працювати з людьми, які не знають її рідної мови.
Лінгвістичні навички включають у себе щось більше, ніж просто володіння мовою. Вивчаючи мову, ви вивчаєте також, ким є люди, які нею говорять, їхню культуру.

12. Не вимагайте від дітей говорити іноземною мовою після першого заняття. Для вільного соціального спілкування потрібно 2-3 роки, а вільне володіння академічною мовою потребує до семи років вивчення. Усе приходить з часом.

13. Заняття музикою допомагає розвивати слухову пам’ять, а отже полегшує вивчення мов.

14. Не знаю, чому “нудно” стало поганим словом. Нудьгувати добре, це дає час подумати.

15. Коли діти роблять щось добре хваліть їх, але не так, щоб вони вважали себе королями та принцесами. Так у них розвинеться здорова самооцінка, і вони знатимуть, коли похвала заслужена, а коли недоречна.

16. Допомагайте дітям формувати образ здорової людини. Зараз дівчатка думають, що повинні мати ідеальну шкіру, пишні губи, бути дуже худими. Пам’ятайте, що стандарти краси постійно змінюються.

17. Коли ви нарікаєте на школу чи вчителя – знайте, що це вплине на здатність школи навчати вашу дитину.

18. Не забувайте приділяти час собі, щоб дитина бачила, що ви особистість. Не робіть її найважливішою у своєму житті так, щоб у вас не було стосунків з іншими людьми це вплине на її власну здатність будувати стосунки.

19. Розвивайте в дитині сильне відчуття родини. Запровадьте сімейні ритуали, які робитимете разом. У вас має бути спільний сімейний час наприклад, обід.

20. Допомагайте дітям зрозуміти їхнє місце у світі діліться з ними мовою вашої родини, розповідайте родинну історію чи спогади.

Надія Швадчак, “Нова українська школа"

(Посилання на відео) 64 сесія Чернівецької міської ради від 25.10.2018 року. Відповідь управління освіти на запитання депутата міської ради Матвієнка В.В. щодо ремонту фасаду будівлі Чернівецької ЗОШ № 20. На запитання відповідає заступник начальника управління освіти Кузьміна О.Л.  


Інформація

до яких можуть звертатися учні/батьки для вирішення питань, що стосуються збереження життя чи здоров’я, а також захисту прав та інтересів дитини.

№ з/п

Посада

ПІБ

Графік проведення консультацій

1

Директор школи

Деркач Жанна Іванівна

Понеділок

14.00-17.00

2

Заступник директора з НВР

Ротар Галина Орестівна

Середа

14.00-17.00

3

Заступник директора з ВР

Шупер Олена Миколаївна

Вівторок

14.00-17.00

4

Практичний психолог/соціальний педагог

Кіліпенко Інна Василівна

Четвер

14.00-17.00

5

Медична сестра

Дорош Марія Миколаївна

Щоденно

09.00-14.00

 

У разі потреби, першочергово звертатися до класоводів та класних керівників, які закріплені за кожним учнівським колективом школи.

Національна дитяча «гаряча» лінія – 116 111, яка є безкоштовною, анонімною та конфіденційною (консультація по будням з 12.00 до 20.00 та в суботу з 12.00 до 16.00 проводять компетентні у дитячих питаннях психологи, соціальні педагоги, соціальні працівники та юрист).

 

 

     

 

Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний хостинг uCoz