Головна | Мій профіль | Вихід | Вхід | RSSВівторок, 19.02.2019, 04:20

Чернівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Чернівецької міської ради


Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація для батьків

 У зв’язку із введенням карантину в окремих закладах освіти міста Чернівців пропонуємо батькам добірку корисної інформації.

Про відповідальність та обов’язки дітей під час карантину можна дізнатися, перейшовши за посиланням: https://pedpresa.ua/147459-karantyn-u-shkolah-dity-sami-vdoma-vidpovidalnist-i-obov-yazky.html

Що можна запропонувати дитині для організації змістовного дозвілля під час карантину:

1.Читання цікавих книжок.

Для цього можна свикористатися списком літератури, що пропонує школа, а можна його скласти разом з дитиною. Пропонуємо твори,  які можуть зацікавити Ваших  дітей:

В. Нестайко:  «Тореадори…»  (в сучасному перевиданні) та цикл про Лісову школу.

Т. Щербаченко «Як не заблукати в павутині».

В. Рутківський «Джури козака Швайки», «Джури-характерники».

Г. Ткачук «Вечірні крамниці вулиці Волоської».

Люсі-Мод Монтгомері, «Енн із Зелених Дахів», «Енн із Ейвонлі», «Енн із Острова Принца Едворда», «Енн із Шелестких Тополь» та інші.

2. Ведення читацького записника.

Важливо використовувати при цьому творчий підхід: ілюструвати події чи зображувати героїв твору; придумувати власну кінцівку чи змінювати  сюжет …

4. Ведення власного щоденника,

що сприятиме розвитку пам’яті, вмінню чітко, змістовно висловлюватись та рефлексувати.

5. Створення  власного лепбука, книжки.

https://uk.etcetera.media/lepbuk-yak-zrobiti-svoyimi-rukami-i-de-skachati-shabloni.html 

6. Творчі заняття (аплікації, вишивки, виготовлення ляльок-мотанок, вироби з паперу, тканини, глини).

7Колаж бажань з вирізок старих журналів.

  8.Цікаві сайти для розвитку дітей.

http://abetka.ukrlife.org –  дитяча сторінка для маленьких українців: абетки, казки, усмішки, приказки, скоромовки, загадки, лічилки. 

http://kazkar.at.ua –  дитячий сайт: читання слухання улюблених казок. http://kazkar.info/

http://www.soroka-vorona.info – сайт для дітей та батьків:   для виховання та розвитку дітей.

9. Дитячий освітній портал для інтерактивного навчання дітей за допомогою цікавих ігрових завдань та задач:  Вчи.юа https://vchy.com.ua/

10.  Настільні ігри, цікаві задачі, кросвордиінтелектуальні змагання.

11. Ну і звичайно – Ваше безпосереднє спілкування з дитиною.

Поки школярі знаходяться на додаткових канікулах, вони все ж можуть захворіти. Про те, як захистити свою дитину від грипу та ГРВІ дізнайтеся за посиланням:  https://espreso.tv/article/2016/01/19/yak_zakhystyty_dytynu_vid_grypu_pid_chas_karantynu.

  Не хворійте!

Бажаємо  здоров’я Вам і Вашим дітям

Посилання на сторінку, де розміщена дана книга http://haperskaya.at.ua/publ/dlja_batkiv/dlja_batkiv/nastilna_kniga_dlja_batkiv/12-1-0-93

Лоіс Брайденбек, вчителька з Америки з 54 роками досвіду викладання у школі розповіла, на що батькам слід звернути увагу, готуючи дітей до майбутнього.

“Нова українська школа” публікує поради, записані на зустрічі, яку організувала Atlantic School у Києві.

1. Читайте дитині, читайте з дитиною, слухайте, коли вона читає. Хай вона бачить, що ви читаєте.

2. Навчіть дітей бути незалежними, не робіть все за них. Знайдіть інформацію про те, яких навичок потрібно очікувати від дитини певного віку. (Наприклад, коли вона має вміти зав’язувати шнурки).

3. Нещодавні дослідження (опубліковані виданням Business Insider) свідчать, що найуспішнішими стають люди, яких у дитинстві батьки привчили робити щоденні домашні справи, в яких був розклад. Тож давайте дітям роботу по дому.

4. Встановіть правила і будьте послідовними, дотримуйтесь правил і розпорядку дня для дитини.

5. Будьте авторитетними, а не авторитарними. Не кричіть на дітей, не будьте жорсткими.

6. Слухайте дітей, відкладіть геть свої телефони. Вчіться спілкуватися наживо.

7. Інколи батьки кажуть: “Я говорю зі своєю дитиною”. Але вони говорять до неї, а не з нею. Якщо ви маєте спільну розмову, тоді навчаєте дитину, як спілкуватися із суспільством.

8. Ми говоримо, що діти мають свободу вибору, але вони не народжуються зі здатністю робити хороший вибір. Тому наша відповідальність навчити цього. Це не означає відкривати шафу і казати: обирай, що одягнути. Адже дитина може взимку обрати футболку. Дайте натомість вибрати серед трьох речей, які підходять до погоди і місця, в яке йде дитина.

9. Якщо дитина не хоче робити вибір, або їй не подобається те, що їй запропонували, ваше завдання навчити її контролювати емоції. Діти мають розуміти, що емоції, які вони відчувають, справжні. Ми маємо навчити їх називати “злість”, “радість”, “щастя”, контролювати і розпізнавати в інших. А також розуміти, що вони справжні для іншої людини.

10. Сфокусуйтеся на процесі, а не результаті. Діти потребують простору для помилок, бо навчаються. Вони мають навчитися виправляти помилки й бути відповідальними за свій вибір.

11. Двомовність або знання багатьох мов допоможе дитині в майбутньому, бо їй доведеться працювати з людьми, які не знають її рідної мови.
Лінгвістичні навички включають у себе щось більше, ніж просто володіння мовою. Вивчаючи мову, ви вивчаєте також, ким є люди, які нею говорять, їхню культуру.

12. Не вимагайте від дітей говорити іноземною мовою після першого заняття. Для вільного соціального спілкування потрібно 2-3 роки, а вільне володіння академічною мовою потребує до семи років вивчення. Усе приходить з часом.

13. Заняття музикою допомагає розвивати слухову пам’ять, а отже полегшує вивчення мов.

14. Не знаю, чому “нудно” стало поганим словом. Нудьгувати добре, це дає час подумати.

15. Коли діти роблять щось добре хваліть їх, але не так, щоб вони вважали себе королями та принцесами. Так у них розвинеться здорова самооцінка, і вони знатимуть, коли похвала заслужена, а коли недоречна.

16. Допомагайте дітям формувати образ здорової людини. Зараз дівчатка думають, що повинні мати ідеальну шкіру, пишні губи, бути дуже худими. Пам’ятайте, що стандарти краси постійно змінюються.

17. Коли ви нарікаєте на школу чи вчителя – знайте, що це вплине на здатність школи навчати вашу дитину.

18. Не забувайте приділяти час собі, щоб дитина бачила, що ви особистість. Не робіть її найважливішою у своєму житті так, щоб у вас не було стосунків з іншими людьми це вплине на її власну здатність будувати стосунки.

19. Розвивайте в дитині сильне відчуття родини. Запровадьте сімейні ритуали, які робитимете разом. У вас має бути спільний сімейний час наприклад, обід.

20. Допомагайте дітям зрозуміти їхнє місце у світі діліться з ними мовою вашої родини, розповідайте родинну історію чи спогади.

Надія Швадчак, “Нова українська школа"

(Посилання на відео) 64 сесія Чернівецької міської ради від 25.10.2018 року. Відповідь управління освіти на запитання депутата міської ради Матвієнка В.В. щодо ремонту фасаду будівлі Чернівецької ЗОШ № 20. На запитання відповідає заступник начальника управління освіти Кузьміна О.Л.  

 

Сьогодні в школі відбулося Свято Останнього Дзвоника. Щиро вітаємо випускників, їх батьків та вчителів з цим святом. Бажаємо нових можливостей та перспектив, впевненості у своїх силах, творчих звершень, мудрих рішень і дій!

 

17.05.2018 школа-родина № 20 відзначила Всесвітній День вишиванки. 
Під час свята проведено флешмоб «Миру, єдності та дружби» та нагороджено переможців загальношкільного конкурсу «Учень року, «Родина року», «Учитель року» під гаслом «Мудрість школи-родини». 
Почесне звання «Учитель року – 2018» отримало 14 учителів, Почесне звання «Учень року – 2018» - 168 учнів,
Почесне звання «Родина року» - 25 родин.

       

 

27.04.2018 року у школі відбувся Весняний ярмарок, у якому взяли участь учнівські колективи 1-11 класів, батьківська громадськість та працівники школи. 
На ярмарку були представлені учнівські поробки прикладного мистецтва та домашня випічка, виконана дітьми та їх батьками. 
В ході ярмарку учні школи також продемонстрували свої пісенні та танцювальні здібності.
Виручені благодійні кошти будуть використані на осучаснення інтер’єру шкільних коридорів за рекомендаціями Нової української школи.
За організацію, проведення та активну участь у Весняному ярмарку наказом директора школи оголошено подяку заступнику директора з виховної роботи Шупер О.М., педагогу- організатору Онещук Н.В., класоводам та класним керівникам Ковальчук О.В., Корнєєвій Л.П., Кацубо Я.О., Адамко Р.Г., Лелик Н.М., Мандрикович Т.Г., Косован М.В., Скляренко Н.І., Ільків А.В., Балинській Н.І., Фуштей А.В., Павлюк М.О., Мацко Н.В., Романюк-Балан І.О., Жук Г.О., а також учнівським колективам та батьківській громадськості 1-А, 1-Б, 2 кл., 3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б, 5-А, 5-Б, 6, 7, 8, 9, 10, 11 класів школи.

 

  

 
Інформація

до яких можуть звертатися учні/батьки для вирішення питань, що стосуються збереження життя чи здоров’я, а також захисту прав та інтересів дитини.

№ з/п

Посада

ПІБ

Графік проведення консультацій

1

Директор школи

Деркач Жанна Іванівна

Понеділок

14.00-17.00

2

Заступник директора з НВР

Ротар Галина Орестівна

Середа

14.00-17.00

3

Заступник директора з ВР

Шупер Олена Миколаївна

Вівторок

14.00-17.00

4

Практичний психолог/соціальний педагог

Кіліпенко Інна Василівна

Четвер

14.00-17.00

5

Медична сестра

Дорош Марія Миколаївна

Щоденно

09.00-14.00

 

У разі потреби, першочергово звертатися до класоводів та класних керівників, які закріплені за кожним учнівським колективом школи.

Національна дитяча «гаряча» лінія – 116 111, яка є безкоштовною, анонімною та конфіденційною (консультація по будням з 12.00 до 20.00 та в суботу з 12.00 до 16.00 проводять компетентні у дитячих питаннях психологи, соціальні педагоги, соціальні працівники та юрист).

 

 

     

 

Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний хостинг uCoz